متن در مورد بی معرفتی ، جملات سنگین بی معرفتی + متن بی معرفتی برادر

متن در مورد بی معرفتی

متن در مورد بی معرفتی ، جملات سنگین بی معرفتی + متن بی معرفتی برادر
متن در مورد بی معرفتی ، جملات سنگین بی معرفتی + متن بی معرفتی برادر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد بی معرفتی

یادتان باشد هیچ وقت در زندگی خود!
نقش نیشهای مار  ماروپله را بازی نکنید…
شاید دیگر
توان دوباره بالا آمدن از نردبان را نداشته باشد،
همان کسی که به شما اعتماد کرده بود…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی دوست

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم
ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم
از زشتى کردار دگر خسته شدیم
محتاج دو پیمانه مى معرفتیم…

متن در مورد بی معرفتی دوستان

بعضیا
کات مات حالیشون نیست
فقط دوست دارن
بازی کنن
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی رفیق

حقیقت گم نشده،
تکه تکه شده به اسم معرفت،
افتاده دست
یه مشت ادم بی معرفت…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی یار

دوست دارم
ولی نمیخوام باهات باشم
امیدوارم توام
از عشقت اینو بشنوی

متن در مورد بی معرفتی عشق

زمانی آرزوی
هر روز دیدنت را داشتم
اما هر روز ندیدنت
آرزوی امروز من است
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی آدما

می‌آیی…
می‌روی…
و فقط یک سلام…
و گاهی یک خداحافظی…
نه… این انصاف نیست…
من و یک دنیا عشق…
تو و یک دنیا بی تفاوتی…!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی آدمها

در جریان معرفت قرار گیرید
و جریان معرفت را در خود جاری سازید.
ندانستگی را به سوی دانستگی
و دانستگی را به‌سوی یافتن حقیقت بپیمایید.

متن در مورد بی معرفتی اطرافیان

مرام فقط مرام گاو،
چون نگفت من گفت ما…
رفیق فقط کلاغ نه
بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش…
معرفت فقط معرفت کرم
نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی خانواده

ای بی وفا
حالا که من لحظه به لحظه
میگویم دوستت دارم
با التماس، با گریه،
میگویم عاشقت هستم
پس چرا مثل قبل یادی از من نمیکنی
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی معرفتی دوست

ای کاش توی تقویم یه روز داشتیم
به اسم روزد نامرد
که بشه به بعضیا تبریک گفت

متن در مورد بی وفایی دوست

تمام غصه های
که برایت خوردم بالا آوردم
طعم بیهودگی می داد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد بی وفایی دوستان

زندگی بازی گرفتن
دیگران نیست
که روزی عاشقش باشی
و روزی قاتلش…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد بی معرفتی دوست

معرفت به ذاتِ آدماست.
نه پیشینه،
 نه جایگاه و نه نسبت!
معرفت،
یه چیزی شبیهِ یه مهره‌ی
یاقوتی رنگه
که دور قلب بعضی‌هامون هست
پیوسته به یه نخِ نامرئی!

متن در مورد بی وفایی رفیق

امان از روزی که
دو زاری مثل تو
خودش رو تراول فرض کنه

Comments

Popular posts from this blog

پیامک تبریک عید نوروز عاشقانه ، 99 + متن عیدت مبارک عشقم به همسر

قطره استریل چشمی گل مژه

تعبیر خواب شمع روشن ، معنی دیدن شمع روشن در خواب چیست