متن تبریک روز تولد مادر ، مادر عزیزتر از جانم تولدت مبارک + تولد مادرم نزدیکه

متن تبریک روز تولد مادر

متن تبریک روز تولد مادر ، مادر عزیزتر از جانم تولدت مبارک + تولد مادرم نزدیکه
متن تبریک روز تولد مادر ، مادر عزیزتر از جانم تولدت مبارک + تولد مادرم نزدیکه همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تبریک روز تولد مادر

تقویم دل من
نسبتی با تقویم های جهان ندارد…
میانِ برگ ریزان ِخزان،
وسط چله ی زمستان هم،
می بینی نوشته اند بهار!
آن لحظه که تو….خندیدی
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک روز تولد مادر

وقتی دنبال بهانه هستی
همه ی بهانه های دنیابی
بهانه گم میشوند
تولدت مبارک دوست خوبم

پیام تبریک روز تولد مادر زن

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت
این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک روز تولد مادر

شب میلاد توست
و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم
که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را درآغوش بگیرم و با عشق بگویم
بهانه آرامشم امیدم تولدت مبارک
این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت . . .
⇔⇔⇔⇔

متن برای تبریک روز تولد مادر

دقت کردین‏!‏‏
هرسال که تولدتون میشه
یک سال به عمرتون اضافه میشه
و یک سال از عمرتون کم میشه‏!‏‏!‏‏!‏

پیام تبریک برای روز تولد مادر

دوست خوبم
امیدوارم هر لحظه زندگیت
مثل رابطه دوستی مون شگفت انگیز و جذاب باشه
تولدت مبارک!
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک روز تولد به مادر

لبخند زدی و آسمان آبی شد
شب های قشنگ مهر مهتابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک روز تولد مامان

امشب تولد توست
و باز من کنارت نیستم
امشب تو شادمانی
و باز در دلت نیستم
تولدت مبارک . . .

پیامک تبریک روز تولد مادر

پرواز در آسمان آرزوها
و فرود در فرودگاه موفقیت را
برایت آرزومندم !
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

اس ام اس تبریک روز تولد مادر

می دونی رفیق کیه؟
اونی که اسمش از بالای لیست اس ام اسات
یا تماسات نیاد پایین…
تولدت مبارک رفیق فابریک خودم
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک روز تولد مادر

دوستی با تو
مث اکسیژن می مونه
که بدون اون
نمی تونم زندگی کنم
تولدت مبارک دوستم

پیام تبریک روز تولد مادر

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته، تو رو با گلا سرشته
با تو دنیای پر از درد، واسه من مثل بهشته
روز میلادت مبارک عزیزترینم
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک روز تولد مادر زن

تارهای گیتارم را به لرزش در می آورم
تا بارها و بارها به تو بگویم دوستت دارم
بارها این تارها به صدا درمی آیند و میگویم:
تولـــــدت مبارک بهترینم
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک روز تولد مادر

تو دنیای بی سروته من چی دارم به جز خودت
می خوام که غوغا بکنم بیام جشن تولدت
تویک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تومن ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

متن برای تبریک روز تولد مادر

تولد شما بی شک بهانه ای شد
برای تشکر از زحمات فراوان تان
تولدتان را تبریک می گویم
و برای تان آرزوی موفقیت می کنم

Comments

Popular posts from this blog

پیامک تبریک عید نوروز عاشقانه ، 99 + متن عیدت مبارک عشقم به همسر

قطره استریل چشمی گل مژه

تعبیر خواب شمع روشن ، معنی دیدن شمع روشن در خواب چیست