تبریک تولد دوستانه طنز ، پیام تبریک تولد تیکه دار + تبریک تولد بی ادبی

تبریک تولد دوستانه طنز

تبریک تولد دوستانه طنز ، پیام تبریک تولد تیکه دار + تبریک تولد بی ادبی
تبریک تولد دوستانه طنز ، پیام تبریک تولد تیکه دار + تبریک تولد بی ادبی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

تبریک تولد دوستانه طنز

پرستوی خیال من
تاریخ میلاد تو بهاران من است
و بهترین بهانه برای بودنم
پیشاپیش جشن میلادت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست طنز

یه کیک خیلی خوش طعم ،
با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن

تبریک تولد دوست طنز

زندگی را آن چنان بنگرید
که زاویه ی دید شما،
شادی و خوشی را بسازد.
آرزومند بهترین ها برای شما
تولدتان مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک تولد دوستانه طنز

امیدوارم زندگی را
همان گونه که می خواهید،
بسازید
خجسته باد روز میلاد شما
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوستانه و طنز

آرزومند پدیدار شدن
معجزه ی خوشبختی در زندگی شما هستم
لحظه های خوش و سعادت نصیب شما
تولدتان مبارک

متن تبریک تولد دوست طنز

به زبانی که
سرشار از شادی است
زاد روزتان را
تبریک می گویم
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد به دوست طنز

گل زیبای زندگیم
اگر برای دنیا یکی باشی
برای من تمام دنیائی
عزیزم تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیام تبریک تولد دوست طنز

روز تولدت بهانه ای شد
تا بهترین شاد باشهایم را
تقدیم حضورت کنم
دلت شاد و روزگارت بهاری باد

تبریک تولد به دوست طنز

به ساعت ها بگو بایستند
امروز تمام نشود
امروز که مثل هرروز نیست
امروز تولد توست
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست به صورت طنز

حقارت واژه ها را وقتی دیدم
که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم .
تولدت مبارک عزیزم . . .
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست خنده دار

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد
تولدت مبارک دوست خوبم

تبریک تولد دوست خنده دار

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخن درا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا جرأت نوشتن این سطر لرزان را پیدا کنم
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

تبریک تولد دوست صمیمی خنده دار

سازها بنوازید
فرشته ها برقصید
امروز جشن تولد است
جشن تولد محبوب قصه ها
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد دوست خنده دار

عمری پایدار
و روزگاری خوش را
از خداوند برای شما خواستارم
تولدتان مبارک

پیام تبریک تولد به دوست طنز

خوشبختی را
حس کنید
و نگه دارنده آن باشید
تولدتان مبارک

Comments

Popular posts from this blog

پیامک تبریک عید نوروز عاشقانه ، 99 + متن عیدت مبارک عشقم به همسر

قطره استریل چشمی گل مژه

تعبیر خواب شمع روشن ، معنی دیدن شمع روشن در خواب چیست